- Úvod
- Hotline
Hotline
Garance rychlosti komunikace a servisního zásahu
• máte akutní poruchu v IT?
• potřebujete realizovat předem plánované servisní práce v IT?
• potřebujete poradit s dalším směrem rozvoje Vašeho IT?
Nikdo nereaguje na Váš zadaný požadavek a vy ani nevíte zdali jej někdo zaznamenal a kdy jej bude případně řešit? Náš Helpdesk Vám garantuje reakci na Váš požadavek nejpozději do 60 minut od jeho doručení a realizaci servisních prácí dle dohodnuté SLA.
Systém HelpDesk je moderní systém postavený na webové technologii zaměřený na podporu a zefektivnění podnikových procesů. Byl navržen tak, aby mohl být přizpůsoben pro individuální potřeby každé společnosti. Náš HelpDesk Vám umožní řešení požadavků efektivně, rychle a přehledně. HelpDesk Vám mimo jiné umožní správu času – máte možnost zjistit, jak dlouho se na jakém požadavku pracovalo, zobrazit si přehledné statistiky práce.
- Hotline je tady pro Vás 5-7 dní v týdnu od 8 hod. do 18/20 hod.
- Reagujeme na zadaný požadavek do 15 minut
- Dohledový systém predikuje některé poruchy dřív, než bude pozdě
- Vždy máte přehled o stavu svých požadavků