Hotline

 

Garance rychlosti komunikace a servisního zásahu

• máte akutní poruchu v IT?
• potřebujete realizovat předem plánované servisní práce v IT?
• potřebujete poradit s dalším směrem rozvoje Vašeho IT?

Nikdo nereaguje na Váš zadaný požadavek a vy ani nevíte zdali jej někdo zaznamenal a kdy jej bude případně řešit? Náš Helpdesk Vám garantuje reakci na Váš požadavek nejpozději do 60 minut od jeho doručení a realizaci servisních prácí dle dohodnuté SLA.
 
Systém HelpDesk je moderní systém postavený na webové technologii zaměřený na podporu a zefektivnění podnikových procesů. Byl navržen tak, aby mohl být přizpůsoben pro individuální potřeby každé společnosti. Náš HelpDesk Vám umožní řešení požadavků efektivně, rychle a přehledně. HelpDesk Vám mimo jiné umožní správu času – máte možnost zjistit, jak dlouho se na jakém požadavku pracovalo, zobrazit si přehledné statistiky práce. 


- Hotline je tady pro Vás 5-7 dní v týdnu od 8 hod. do 18/20 hod.

- Reagujeme na zadaný požadavek do 15 minut

- Dohledový systém predikuje některé poruchy dřív, než bude pozdě

- Vždy máte přehled o stavu svých požadavků





 
 

  
Přehled starších článků | Autor: ITS Office | Počet přečtení: 5808x


Kontakt

ITS Office Technology, spol. s.r.o.
Těšínská 288
Šenov 739 34
Česká republika

Mobil:   +420 773 885 883
Tel:        +420 597 723 103
Fax:       +420 597 723 102

E-mail: info@itsoffice.cz

www.itsoffice.cz

 
ITS Office