Snížení nákladů u firmy Baťa
Pomohli jsme společnosti Baťa přejít z interní správy IT k našim outsourcingovým službám, díky kterým ušetřila cca 480 000 Kč ročně, zároveň tak odstranila problém se zastupitelností IT pracovníků. Nově navržená serverová infrastruktura přinesla, při zachování SLA přes 99,9 % úsporu cca 420 000 Kč.
Odstranění nesystémových řešení ve firmě Hotel Ambassador Zlatá Husa
Náš helpdesk pomohl klientovi odstranit nesystémovou a časově náročnou koordinaci externích servisních partnerů při řešení IT požadavků.
Tasy Pneucentrum: zavedení objednávkového systému
Díky zavedení našeho objednávkového a distribučního systému ušetřil klient desítky hodin měsíčně, které doposud musel věnovat zpracování požadavků poboček a následné distribuci IT.
CTS: Predikování závad
Po implementaci SW Nagios s funkcí predikce závad došlo k ušetření finančních prostředků a také zvýšení celkové stability IT infrastruktury.