K standardním službám naší společnosti patří také analytické práce z oblasti IT. Na základě provedených analýz Vám budeme moci poradit jak zvýšit efektivitu fungování Vaší IT infrastruktury.
Outsourcing znamená přenést odpovědnost za dílčí činnost na externího poskytovatele služby. My vám nabízíme outsourcing v oblasti tiskových řešení. Nakoupíme pro vás potřebné tiskové a kopírovací zařízení a budeme Vám je pronajímat.
Služba Next Business Day On-Site zaručuje Vaši bezstarostnost. V případě, že na daném systému, HW dojde k závadě, umožňuje služba NBD odeslání servisního technika k zákazníkovi po dokončení procesů podpory v souladu s dohodnutým standardem+ a zajištění servisu včetně náhradních dílů a práce po celou dobu servisního období.
Přestože je dnes IT "mozkem" většiny firem, míra koncepčnosti rozvoje IT infrastruktury je mizivá. Vše se řeší ad-hock a od toho se poté odvíjí náklady na její správu, a taká hlavně úroveň její funkčnosti.
Tato otázka může znít dosti banálně, ale porozumět tomu, proč business chce a potřebuje SLA, je zcela zásadní k tomu, aby vedl ke společnému úspěchu obou smluvních partnerů.
SLA je právním dokumentem, který obsahuje předpokládaný rozsah a úroveň služby a také případné postihy za její nedodržení. Prvotním cílem tohoto dokumentu ovšem není penalizovat dodavatele poskytující outsourcingové služby, ale naopak preventivně předcházet tomu, aby nedocházelo...
Systém HelpDesk je moderní systém postavený na webové technologii zaměřený na podporu a zefektivnění podnikových procesů. Byl navržen tak, aby mohl být přizpůsoben pro individuální potřeby každé společnosti.
Náš HelpDesk Vám umožní řešení požadavků efektivně, rychle a přehledně. HelpDesk Vám mimo jiné umožní správu času – máte možnost zjistit, jak dlouho se na jakém požadavku pracovalo, zobrazit si přehledné statistiky práce Vašeho týmu na podpoře a případně podle toho zákazníkům fakturovat podporu. Zákazník má zase možnost hodnocení „spokojenosti“ a online přístup k tiketu a sledování jeho změn, čímž odpadají jeho telefonické dotazy a náklady s tím spojené.
Externí správa sítě (outsourcing IT) znamená převzetí určitých nebo veškerých činností spojených s fungováním informačních technologií externím dodavatelem. Správa počítačové sítě nebo informačního systému je naší hlavní činností. U menších a středních firem se jedná převážně o kompletní převzetí správy veškerých IT technologií spolu se zajištěním dalšího rozvoje a budování IT strategie.
Naším cílem je dosáhnout maximálního možného výkonu IT s minimalizací nákladů, a to jak s ohledem na stávající stav IT, tak na potřeby zákazníka a strategii rozvoje. Dobře fungující IT vytváří prostředí, které uživatelům poskytuje bezpečný, spolehlivý a rychlý přístup k službám.