K standardním službám naší společnosti patří také analytické práce z oblasti IT. Na základě provedených analýz Vám budeme moci poradit jak zvýšit efektivitu fungování Vaší IT infrastruktury.
Outsourcing znamená přenést odpovědnost za dílčí činnost na externího poskytovatele služby. My vám nabízíme outsourcing v oblasti tiskových řešení. Nakoupíme pro vás potřebné tiskové a kopírovací zařízení a budeme Vám je pronajímat.
Služba Next Business Day On-Site zaručuje Vaši bezstarostnost. V případě, že na daném systému, HW dojde k závadě, umožňuje služba NBD odeslání servisního technika k zákazníkovi po dokončení procesů podpory v souladu s dohodnutým standardem+ a zajištění servisu včetně náhradních dílů a práce po celou dobu servisního období.
Přestože je dnes IT "mozkem" většiny firem, míra koncepčnosti rozvoje IT infrastruktury je mizivá. Vše se řeší ad-hock a od toho se poté odvíjí náklady na její správu, a taká hlavně úroveň její funkčnosti.
Tato otázka může znít dosti banálně, ale porozumět tomu, proč business chce a potřebuje SLA, je zcela zásadní k tomu, aby vedl ke společnému úspěchu obou smluvních partnerů.
SLA je právním dokumentem, který obsahuje předpokládaný rozsah a úroveň služby a také případné postihy za její nedodržení. Prvotním cílem tohoto dokumentu ovšem není penalizovat dodavatele poskytující outsourcingové služby, ale naopak preventivně předcházet tomu, aby nedocházelo...